MervEfehan Kızlar 27+4 teyim yaklaşık iki haftadır hemoroid sorunum var ağrım sızım yok ama acıyo biraz. Bu durumu yaşayan varmı acaba doktorunuz ne gibi tedavi uyguladı.ilk doğumum normal ikinci doğumda etkisi olur mu doğum şekline.
Cerentc MervEfehan benmde ilk hamileligimde çıktı 2 adet nur topu gbi. Ne oturup ne kalkabiliyodum acisindan. Smdik 2.ci hamileligim 2 tane daha atti 4 tane yavrucuk var…….
Sumeyyealts Ben kantaron yağı duymuştum iyi geliyor diye ama hala deneyemedim benimde gebelik öncesi vardı gebelikte daha da büyüdü :( Doğuma da az kaldı kantaron yağı alıp denemem lazım
rumeysa_0 Benim de hamilelikten önce vardı şimdi yine oldu ve baya zorladı sağlık ocağına gittim krem verdi iki gündür kullanıyorum iyi geldi gibi bence sağlık ocağına bi gidin
MervEfehan rumeysa_0 Perşembe doktor a gitcem ona sorayim dedim bizim sağlık ocağı biraz cins o yüzden sormak dahi istemem😃
MervEfehan Cerentc sizin haftaniz kaç. ben hiç bakmadim ama elime geldi yani . Ee bı çözüm bulmadiniz mi vallahi böyle vücudumda bişeyler çıkınca çok strese giriyorum ben. İnşallah bı çözüme ulastirirz
Cerentc MervEfehan 36+3. Yok malesef kremler fln bile fayda etmiyor dogumdan snra kendimi toplayıp ilk isim ameliyatla aldirmak olcak yoksa strese giriorm oyle gordukce orayi. Bozulduk tirtimiz cikti valahi😀😀
MervEfehan Cerentc ay tüh ya .geçmezse eğer doğumda daha da berbat olur ama ya.suan moralim bozuldu resmen 😃