HazallBeyhan Arkadaşlar aranızda hamileliğinin ilk zamanlarında mide koruyucu kullanan gastrit sorunu yaşayan var mı Yardım lütfen
mavipanterannesi HazallBeyhan benim midem yandıgı için doktor gaviscon verdi canım çok içmemeye çalışıyorum ama bazen içmek zorunda kalıyorum normalde zaten midesi rahatsız olan yanan bi insanım reflü var hamileliktede oldu doktor sabah öğle akşam yazmış ben mecbur kalmadıkça içmiyorum ama doktorum günde bi tane soda iç dedi bana bende genellikle öyle yapıyorum
Sevgi93 HazallBeyhan bende çok çektim mide koruyucu kullandım bir süre rennie duo kullandım bende de gastrit var
HazallBeyhan mavipanterannesi ama senin içtiklerin şurup dimi şurup içebilirsin rahatlıkla ama bana etki etmiyor benim midem bitik durumda çok yara var polip var ben koruyucu kullanmadan bir gün bile geçiremiyorum hastanelik oluyorum genelde şurup ya da emme hapları maalesef işe yaramıyor bende 😔
HazallBeyhan Sevgi93 peki mide koruyucuyu hamileliğin ilk zamanları da mı içtin ben onu merak ediyorum bazı doktorlar iç bazıları içme diyor içmezsem de resmen hayat bana işkence 😔
Sevgi93 Anneolacak kaynıyordu sürekli midem benim hiç birşey yiyip içemiyodum reflü değil benimki ağzıma acı su gelmiyordu sürekli yanıp kaynıyodu su bile yakıyodu midemi
HazallBeyhan Anneolacak gastrit mide yarası demek kısaca söylemek gerekirse reflü de midemizden boğazımıza kadar olan yanma durumu işte ağza acı su gelmesi bazen sıratlara vuran ağrılar da oluyor değişiyor kişiden kişiye mutlaka doktora görünmelisiniz siz de
Sevgi93 Anneolacak o reflü oluyor gaviscon veriyolar genelde ama ben gavisconu da kusuyodum bana hiç fayda etmedi çaresiz geçmesini bekledim hep serumla geçirdim
Sevgi93 HazallBeyhan ilk zamanlarımda içtim ben çok doktor gezdim en son iki tanesi de iç dedi biri pantpas vermişti diğeri de pantpas olmaz kullanamazsın onu dedi başka bi ilaç verdi ben mümkün değil dayanamıyodum ama uzun zaman kullandım ben
HazallBeyhan Sevgi93 yani ilk trimesterde bile koruyucu içtin herhangi bir sorun olmadı dimi şu an da hamile misin Doğum yaptın mı peki
Anneolacak HazallBeyhan 3 hafta var randevuma :( bu hafta unuttum soylemeyi doktoruma. Benim gegirmem cok fazla midem sIkIsIyor kusacak gibi oguruyorum birden gegiriyorum kesiliyor
HazallBeyhan Anneolacak canım öğürme hamilelikten olur gastritte olmaz pek ama geğirmeye çalış çok iyi geliyor 😬😬
Sevgi93 HazallBeyhan evet kullandım 25 haftalık hamileyim şimdi 13 haftama kadar kullandım 7. Haftamda başlamıştım
HazallBeyhan Sevgi93 bebişin iyi dimi şimdi bi sorun olmadı yani maşallah 😍 Peki doktor iç mi deri yoksa sen de çok ızdırap çektin benim gibi de öyle mi içtin Çok acı çekiyorum ya koruyucu içmezsem su bile içememek benim sıkıntım faydalı olan herşey dokunuyor
Sevgi93 HazallBeyhan bebeğim iyi çok şükür hiç bir problem çıkmadı 😊ben sürünüyodum ağlıyodum dayanmak mümkün değildi benim için doktora herşeyi anlattım zararı yok dedi bana gastrofam diye bir ilaç vermişti senin iyi olman daha önemli dedi bana doktorum şimdi bir sıkıntı yok şükür nadiren oluyor
HazallBeyhan Sevgi93 maşallah süper ben kendim gibi sevindim valla Bebekler hep iyi olsun biz nasılsa idare ederiz diyoruz hep ama mide çok kötü bişey bana da doktor senin mide gitmiş arada al o zaman dedi ben bir haftadır her gün alıyorum valla ama vicdanım sızım sızım sızlıyor yavruma bişey olacak diye o ayrı tabi
HazallBeyhan mavipanterannesi işte baştan korumak lazım mideyi ki yanma hiç olmasın maalesef bu da anca koruyucularla oluyor Çok geçmiş olsun sana da ❤️