Defne_A çok zararlı değil sadece ana damara baskı olduğu için tansiyonun düşme riski var ama vücut nasıl rahatsa o pozisyonu alıyor zaten doktorlar tercihen sola doğru yatmayı uygun görüyor bir zorunluluk yok 😅 yatabildiğim kadar yüz üstü yattım, hamile kalmadan önce sola doğru yatan biriydim kalınca yatamamaya başladım aşırı taşikardim ve nefes darlığım oluyor ya sırt üstü ya da sağa dönük yatıyorum. sizde nasıl rahatsanız öyle yapın endişelenmeyin 🤗