Herkese iyi geceler,
29+1 haftalik hamileyim. 16. Haftada pit pit hissetmeye baslamistim bebisimi. Seker yuklemesi falan yapildi o zaman bile yavaslamamisti hareketleri. Son iki gundur cok az hissediyorum. Normalde kipir kipir olur.
Tatli yedim, kahve ictim, biraz durttum vs ama hareketlenmiyor.
Bu aralar biraz fazla yoruluyorum ondan olur mu? Evham yapip bebisimi strese sokmak istemiyorum ama yarin doktora gidicem galiba. Baska hic bir kotu belirti yok.
Normalde sabah uyaninca pir pir, gece yatakta pir pir. Yatiyorum ne zamandir hala hareket etmedi. Cok korkmaya basladim. Simdi mi gitsem? Siz boyle bir sey yasadiniz mi?