Arkadaşlar gebelik şekerim var o kadar ypruldum ki dikkat etmekten artık biraz biraz salmaya başladım🥺 5 gün sonra doğumum var az kaldı çok şükür ama benim kafama takılan bazı sorular var bilen varsa yanıtlayabilir mi? Bu şeker doğumdan sonra hemen geçiyor diyorlar ya ben biraz takıntılıyım ya geçmediyse falan diye öğrenmek isterim nasıl anlayacağım geçip geçmediğini? Mesela şu an baklava yesem doğal olarak şekerim tavan yapar, normal bir insanda baklava yese bile 140 ı geçmiyor mu şekeri? Böyle yaparak mı anlarım ne bileyim🤷🏻♀️ bir de merak ettiğim şey şu, ben bu bebişim inşAllah sağlıklı bir şekilde olup biraz büyüyünce bir tane daha düşünüyorum ama onda da kesin gebelik şekerim olur mu? Hamilelik çok güzeldi ama şeker beni psikolojik olarak mahvetti. Normalde bi 10 kez daha hamile kalabilirim belki ama şekerim olacaksa bilmiyorum bir daha nasıl dayanırım😭 gebelik şekeri olup birden fazla çocuğu olanlar bütün hamileliklerinizde şeker oldu mu??