Kızlar 1.5 aydır göğüs mastit yaşıyorum 26+3 gebeyim ilk gebeliğim dahiliye+genelcerrah+sağlıkocağı+kadındoğum+acil dahil her yere gittim şuan acilden geliyorum bana ducoid,cafex,amerdol,bacoderm,panadol gibi ilaçlar da verdiler ama yok sancı ve ateş yapıyor bazen öyle sancı vuruyor ki oturup ağlıyorum ucunu böyle sıkıyorum geçsin diye kara lahana beyaz lahana her şeyi denedim teramisin vb şeyler de demedim ama yok geçmiyor vücut kaşıntım kabarıklığımın ateş yapıp alerjik olduğunu söylediler bundan kaşınıyormuşuj