Melekk59 valla elim kolum oldu bende 2. Doğacak diye aldım çok iyi oldu hayat konforumuz arttı kıyafetler nevresimler çırpıyordum asarken ama yinede tozluymuş kurutma alınca farkediyorsunuz daha yumuşak oluyor daha rahat nefes alıyorsunuz ancak hep büyük beden alın kıyafetleri hem bebek hem kendinizin çekme yapıyor maalesef bir de ekstra kuruluk seçin nemli kalmaması gerekiyor bebek kıyafetlerinin Bosh seri 6 kullanıyorum ben memnunum çamaşır makinenizin üzerine koyacaksanız garanti içerinde olması için aynı marka isteniyor bilginiz olsun