Simayeraslan hayır kullanılmıyor diye biliyorum ben doktorum özellikle söylemişti emzirme döneminde ekstra hormon salınımı istemeyiz diye en sağlıklı olan spiral geliyor ama o da çok düşük ihtimalde olsa süpriz sonuçlar doğurabiliyor hormon içermeyen olan tarzı bende bir tane östrojen içermeyen duymuştum haplardan ancak yinede riske atmak istemedim bir danışın doktorunuza belki değişmiştir