Ozlem_032 Kızlar 22+4 günlüguz bebek hareketlerini ne sıklıkla hissediyorsunuz ben gün içinde genelde hissediyorum ama bir gün baya hareketli üç gün yavaş sakin sizler nasilsiniz merak ettim 🤍
tatlibebegim_ Ozlem_032 22+6 olduk aşırı hareketli hiç durmuyor yerinde özellikle geceleri takla atıyor heralde😅
Zeynooooooo Ozlem_032 21 haftalik bu gun olfuk her gun cok hiss ediyorum oturarken uzanarken daha cok oluyor hatta bazen kendi kendime diyorumki hani erkek olanda fazla haraketde olmaz bu neden boyle cok haraketli diye
Shurupp Bugün 23 haftalık olduk ben sabah uyandığımda hissediyorum gün içinde çok nadir bazen hiç hissetmiyorum akşam yatağa yattığım gibi başlıyor tekmelemeye. Ben saldım artık takılmıyorum kendimi strese sokmamak için 😅