2neclayuksek bebeği görmek için çok erken bir hafta deilmi?kese anca yeni yeni oluşuyor görünüyor beşinci haftada biz 7.haftadan sonra bebeği görmüştük beşinci hafta gibi felan kese iki hafta sonrada gelin demişti bebeği gördük 🥰çok normal şuan bebisin gorunmemesi 7+2 gibi biseydi gördük için rahat olsun canım boş gebelik falandır diye de sıkma canını beşinci hafta çok erken görmeniz icin