Herkese merhaba,
Hiç beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim 🥲 tam öncesinde panik atak için psikiyatri yönlendirmesiyle ilaç tedavisine başlamıştım. Tabi hamişlik işin içine girince hemen ilacı kestim, zaten 4-5 tane anca içmişimdir. Şimdi psikolog yardımı alıyorum.
Şeker yüklemesi, tetanoz aşısı ve ennnn ennn önemlisi doğum anında panik atak geçirmekten çok korkuyorum. Tabi ki herkes gibi önceliğim normal doğum, hem sağlık açısından hem de sezaryende ellerin bağlanması örtünün yüze çok yakın olması ve hareketlerimizin kısıtlı olması panik atağımı tetikler diye korkuyorum. İçimi döküp, benim gibi olanlar varsa onlara da yalnız olmadıklarını söylemek istedim 🫶🏻 anda kalmaya ve sürece odaklanmaya çalışıyorum. Stres yaptıkça bebeğimin de hissedeceğini düşünüp vicdan yapıyorum ve bu da ekstra strese neden oluyor. Kötü bir döngüye giriyorum anlayacağınız 😕
Neyse şu an her şey çok güzel, buna odaklanıyorum ve yine tekrarlıyorum. Benim gibiysen yalnız değilsin, korkularını bu konu altında paylaşabilirsin 💖