Kesinlikle ilk önce bir doktora görün hem kadın doğum hemde dahiliye ben kadın doğuma gittim herşey temiz çıktı iki ay denedik birşey olmadı kemik ağrısı ile dahiliyeye gidip kan verdim troitlerim yüksek olduğu için gebe kalma ihtimalim çok düşüktü ilac kullanmaya başladığımın ikinci ayında hamile kaldım şuan son günlerim Rabbim isteyen herkese versin inşallah