KediAnnesi321 dün aldık dolabını vivenseden 4 kapaklı zenio Side aldım. Oyuncak dolabı aldım ıkeadan kallax 77×112 olandan içine de yine İKEA’nın içine tam oturan kutularından aldım. Montessori yatağını babam alacak. Trendyoldan kapılı bi model beğendim 4.450₺ fiyatı. Anne yanı beşik de bu katlanabilir olanlardan vardı ablamda onu aldım. Para vermedim😂
Dolabını 7.300e aldık
Oyuncak dokabı 2.100
İç kutuları 6 tane 1.020
Yatak 4.450
İç yatak seçmedim babama sen halledersin dedim sadece 😂 oyuncak dolabının üzerinde de bi kitaplık alacağım. O da trendyoldan bulunur artık.
Düz beyaz tül üzerine siyah fon perde alacağım. Gündüz uykusuna yatırdığında inanılmaz rahatlık oluyor o fon perde, biraz büyütünce değiştiririm dedim. Halı da seçemedim daha ama yerler illaki soğuk oluyor olabildiğince yeri kapatacak bi kestirme halı alırım muhtemelen. Ahşap beyaz karışık kombin yapacağım. Dolabın kulplarını da ahşap hayvanlı olanlarla değiştireceğim bakalım inşallah hayal ettiğim gibi olur 😂