Bugün sancılar nst nekadar da yüksek çıksa doktor dengesiz dedi oyuzden 6saatin sonunda hastaneden çıktık 15 ocak sabah saat 8e gün verdi Allah’ın izniyle kavuşacaz sizde durumlar nedir bide üstüne hasta oldum nefes alamıyorum İnşallah toparlarim kendimi birkaç güne ona kavuşmayı okadar istiyorum ve bir okadar da korkuyorum 18yasimin bana verdiği mutluluk olsada yetememe duygusuda sardı 😞🥲