Esraaa4242 Zyszk bendede baya öyle kanama olmuştu doktor normal dedi hatta 2 gün hafif devam etti 36 haftadayım şuan 39 olcam hala gelen yok😂
Eru Zyszk muayne sonrası cok normal bebisin yeriyle oynanıyo nişan hafif pembemsi yada yapis yapis bisey oluyo bende bekliyorum gelmesini inslh suyumuz gelmeden belirtimiz gelir iki gün oldu muayne olali
Sibelnogma Zyszk nişan kan oluyor muayenede olsa olmazasa bu haftada doğum işaretidir ☺️ son hazırlıklar varsa bitirin doğum az kaldı