Arkadaşlar merhaba pazartesi günü kontrolüm var 6+4 oluyorum o gün acaba kalp atışı duyulur mu siz ne zaman duydunuz🥹♥️
Bu arada hafif kanamalarım vardı doktora gittim iğne verdi bir adet ve fitil verdi çok şükür şuan iyiyim. Eğer benim gibi bu durumu yaşayan varsa endişe etmeden biran evvel doktora gitsin ve ilaçlarını alıp biran önce kullanmaya başlasın 🌸