Sabishka Merhaba Kızlar Ben 5 Haftalık Hamileyim , Ağzım çok kötü tadıyor, mide bulantım çok , karnım gidiyor sizdedemi böyle ? Ne yapmamı önerirsiniz?
Boncukk123 Sabishka bu rahatsızlıklarını doktora gittiğinde kesınlıkle soyle mide bulantısı icin ilac verecektir sana ilk 3 ay cok normal canım yağlı ve şekerli şeyler tüketme leblebi tuzlu kraker kokusuz yiyecekler tüketmeye çalış
Kubraa63_ Sabishka 15+4 deyim daha mide bulantısı ve ağzımdaki tad gitmedi hamileliğin başından beri var
Kubraa63_ Sabishka Mide bulantısı için pilav kullandım asla beni kesmedi zofer diye bir ilaç yazdı doktorum onun sayesinde bir yudum su içebiliyorum maalesef çok kötü bir hissiyat mide bulantısı su bile içirmiyor