Gularslan11 canım oncelikle çok geçmiş olsun. O senden gelen 1 damla o bebeğe yeter demişti doktor colunku onun midesi kiraz çöpü kadar 1 2 damlada olsa yetecek dedi. Ama bende sezeryan doğum yaptım 3 gün gelmedi sütüm ağlaya ağlaya mahvoldum aç kalıyor bebeğim diye. Süt gelmeyen memeyi zorla emzirmeye çalışıyordum yavruma. Doktorlar ve aileler mama vermemi de istemedikleri için 3 gün mama da vermedim. Kontrole gittik doktor bol bol emzirmeye devam et, ek olarak mamaya da başlayalım dedi. O gün aldık 1 şırınga mama verdik sonra geldi. Çok şükür. Lütfen pes etme canım ve stres yapma. Tarhana çorbası, tahin helva, kayısı, elma, hoşafı ye, sıcak duşta masaj yap göğüslerine gelecek canım sabırlı ol emzir bol bol bebek emdikçe sütün inecek