Yagmurakyurek yani o da ortalama bebek kilosu zaten ,erkek bebekler bir tık daha iri olur kizlar biraz daha zayıf olur onu da göz önünde bulundurmak lazım , benim yaşadığım rahatsızlıklardan dolayı bebeğim de büyümedi pek ona bağlıyorum yemeyle icmeyle de olmuyor bazen naparsan yap genetik,stres,sağlık durumu da etkiliyor bebeğin gelişimini