34+6 oldum bende yeni 3-4 haftadır hareketleri iyice arttı tekmeden çok içimde dönüp duruyo geceleri heleki uyutmuyor benimde hep sağ tarafımdan vuruyor veya sertleşiyor,bazen o kadar sert oluyoki karnım kıpırdayamıyorum günde 2-3 defa oluyo bu sertleşme ama sancımı değilmi bilmiyorum hareket etmeye başlayınca içerde sertlikte gidiyo rahatlıyorum haftaya kontrolüm var 35+5 olucam nstye bağlarmı bilmiyorum