kezbanatalayy benim bir kontrolde fazla çıkmıştı doktorum riskli gebelik uzmanıydı şeker hamur işi kesmemi istemişti yazdı kavun karpuz üzüm yani şeker oranı yüksek meyveleri de tüketmemiştim günlük en az yarım saat yürüyüş sonra normal değerlerdeydi hep şekeri olanlarda da yüksek olabiliyor takip edin benim şeker olmamasına rağmen yüksek olunca bir kez doğuma kadar diyet yaptırdı :)