Melk_plt00 Kzl adetim 2 gün gecikti test falan yapmadım yarın sabah yapcam ilk idrarla bana dua edin🤲🏻🤲🏻🙏🏻🥺
Yusufayazin__annesi Kzl bat 7 Ocak beklemedyim kadın doğuma gittim Çarşamba günü kist vardı şag tarafta ağrım oluyor o yüzden beklemedeym
Gls09 Melk_plt00 inşallah güzel haberini alırız canım bende 2 gündür bekliyorum kahverengi leke geldi devamı yok neyin nesi anlamadım 🥲