Bir kaç gündür sorularım var gebelikle alakalı tamam net bir cevap istenilmiyor zaten ama ilk gebeliğim ve tecrübesizim ve her zaman gidemiyorum doktora bende burdan sorup sonradan gidiyorum zaten burdan birilerinin verdiği çözümle kalmıyorum benim amacım biraz içimi rahatlatmak ama ne yazık ki açtığım hiçbir post okunmadan siliniyor bunun nedeni ne acaba ki benim açtığım postlarda öyle hassas bir konu yok normal gebelikle alakalı sorular burda bsy soramiyorsam ne diye uygulamayı kullanmaya başladım gerçekten ayıp çoğunu görüyorum günde kaç defa post açıyorlar ama bir hafta oldu paylaştıktan hemen sonra siliniyor uygulamayı kullaanmanin tadı kalmadı gerçekten ayıp oluyor !!