Kızlar bugün sağlık ocağına normal takip için gittim , tansiyon nabız falan baktılar nabzım çok yüksek çıktı 150 ye falan yükselmiş hemen acile sevk ettiler orada 3 defa ekg çektiler 2 serum taktılar pazartesi kardiyolojiye gideceğim korkuyorum varmı bu durumu yaşayan , hamilelikten kaynaklı oldu öncesinde yoktu böyle sıkıntım .