ayse9292 Kizlar bugün tam 30 haftalik hamileyim. Dogum yaklastikca cok fazla geriliyorum... Cok mizmiz bi tip oldugum dogrudur kolumu bile biyere carpsam sizlanirim .... Güzel motivasyonlarinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum güzel anneler ve adaylari 💕
Civcivimm ayse9292 doğum sorasında vücudum kaldıramıycakmış gibi hissediyorum sanki bayılıcakmışım kalbim sıkışıcakmış gibi 😭
ayse9292 Nesliaktag bilsemmm ☹️ gün gectikce geriliyorum ya düsünmiyim diyorum ama olmuyor iste kacis yok
Mduygum Biz yarin 35 haftalik oluyoruz valla ben sizden daha beter durumdayim kizlar sabaha kadar kabus goruyorum surekli doguruyorum 🙄
Fatmagul52 Bnde cok korkuyordm esim normale ikna etti beni doguma gttim sabah 4 ten oglen ikiye kadr sanci cektm istifar ettm kendimden gectm yani ama acilmam olmadi 1 cmden fazla acilmadi sancim cok siddetli olmasina ragmen ve cocuk kaka yapti sonrasinda sezeryan oldm su bi gercekki her bunye farklidir bazi insanlar gidiyor hemen acilmasi oluyor veya acilmayla gidiyr ve dogm yapiyor sezeryan kolay gbi gorunuyr olabilir ama sonrasinda cok cekiyorsn deneyin son ana kadr smdi diyormki iyiki denemisim ne demk oldugunu biliyorm ve denedgm icin icim rahat smdi yine hamileyim inansamki acilmam olck normal olsn cok isterm korkmayin hic, korku zaten piskolojik olarak yapamm duygusu veriyor bnde cok korkardm Allah yardimciniz olur deneyin kendiniz icin sezeryan oldugunuzda organlarnzda zarar goruyor ve sonrasinda bi yila kadr agrim oldu insaallah kolaylikla dogm yaparsiniz
Fatmagul52 Sezeryan sonrasi cektigim o aci agri varya oncesindeki dogm sancisindan bin beterdi uyanirken cocugu getirelmmi dediler gormek istermisin delirdinzmi siz cocuk fln istemiyorm diye bagiriyordm