Slm kızlar 10 haftalik hamileyim kac gun önce gitmiştim doktora idrar kan tahlil falan yapılmıştı ondan sonra belki 3 4 kez daha gittim bana sonuçlarını demediler hiç bugün tekrar gittim meğerse karnımda iltihap ve enfeksiyon varmış beni tekrar başka doktora yönlendirdi randevu olmadan bakmadılar randevumda 17 ocakta acile gittim onlar bisi yapamıyorlar kadın Doğuma git dedi var mı başına gelen nasıl atlattiniz bebeğime zarar verir mi ve randevuma kadar ne yapayım fikiriz verin ne olur