Tubakaban Geçmiş olsun, canım. Çok sık duyuyorum bu lekelenmeleri ya da kanamaları. Ama sonucunda bebeğini kaybedenleri hiç duymadım çevremde. Bizzat ben de yaşadım. Plasentadan parça parça et bile çıktı bende. Ama şu an her şey yolunda. Stres ve endişe anca size ve bebeğinize zarar verir. Doktor kontrolü altında hiçbir şey olmaz inşallah. Zaten, biz ne yaparsak yapalım bebişler Allah’a emanet