Ela16 Kızlar 38+1 haftalık gebeyim bugün sancılarım oldu tuvalete çıkınca biraz rahatladı ama yürümekte zorluk çekiyorum bebek hareket ediyor diye ağrım var hemde adet sancısı gibi anlayamıyorum net doğum sancısı mı
Tugcetarar Ela16 bende 38 haftayim belim kasiklarim kopcak şekilde ağrıyor gecen hafta kontrolde rahim agzin yumusamis 1.5 cm aciklik var demisti dogum belirtisimi acaba uyuyamiyorum belimin agrisindan
Sevgitekin Yalancı sancıdır büyük ihtimalle.doğum sancısı olsa duramazdınz düzenli gelirmiş dopum sancısı