Nslhnfdn Yarin insallah hayirlisiyla suni sanci verip dogum baslatmaya calisacak doktorum. Hic acilmam sancim yok maalesef. Bebek kanalda da degil henuz. Olmazsa sezeryan olucam. ALLAH hepimizin yardimcisi olsun
Neserkan Bende aynı durumdayım Pazartesi ye kadar bekleyeceğiz bende 41 haftayı doldurdum inşallah bu gece kendi sancılarımız gelir