bademommss__ Kızlar normal doğum için yaptığınız şeyler neler ben şu an 37+5 im adaçayı ve hurmaya başladım ayrıca yürümeye de çalışıyorum ek olarak yapabileceğim neler var tavsiyelerinizi bekliyorum
Sysysyy Böğürtlen çayı,adaçayı, hurma ve namaz kılarken secde hareketi açıklık için bebeğin kanala yerleşmesi için önemliymiş