Kbryldz08 hç canınızı sıkmayın , benim de normal doğum olmadı maalesef açılma ilerlemedği için sezeryana döndü , sezeryan oldum çok korkuyordum iyileşme sürecinden göbekte sarkma olacağı için norml zayıf insanların iyileşme süreci gibi oldu bi kaç gün sonra komple toparlandım . Size tavsiyem korse alın kilot korselerden mutlaka giyin o sarkan göbeği toparlayacağı için orasını pişik gibi yara yapma ihtimalini azaltıyor ben doğum yapalı 40gün old korse takıyorum hep doktrm istemişti baya bir toparladı karnımı