Yenianne6706 Mantar olabilir bende de geçen hafta vardı çok berbat bişey, gidince içini temizliyorlar ve fitil veriyorlar 🥹
Cemre44 Benimde evlendikten sonra başıma geldi ve eşimde de aynı sıkıntı var ne olacak bilmiyorum bıktım artık . Lütfen çözüm bulan yazsın.🤲🤲🤲🤲 İç çamaşırlarımızı da her zaman en yüksek de yıkar ve ütülerim ama sanırım sorunu içten çözmek lazım
Yenianne6706 Betuulll1 asistanlar doğum yatağına yatırıp bir şey sokup batikonla temizlediler ama benimki mantar olduğu için belki sizinki farklı bir durumdur