2G2M_U Kızlar merhaba hadı kim nerede doğum yapacak normal mi sezeryan mı ücretleriyle birlikte yazsın hepımıze fikir olsun
Gozdecaner 2G2M_U avcılar Anadolu Hastanesi’nde (21 bin sezeryan) veya Esenler medipolde(14 bin zorunlu sezeryan)doğum yapmayı düşünüyorum
Melek1818 Ben Pendik Medipol hastanesi gidiyorum sezaryan 3cocuguma hamileyim yarın ücreti soracaz bakalkm
Sevgitekin Melek1818 zorunlu 18-19 falandı İsteğe bağlı 24-25 ti sanırsam sordum ben ama unutkanım çok aklımda tutamadım ☺ normal doğum 16 ondan eminim
Nisanyagmurum Samsun Atasam Hastanesi’nde 22 bin pazartesi doğumum var umarım daha fazlası olmaz aksi bir durum olmaz