Selam kızlar 37+0 haftadayım bebeğimin kalp atışları biraz yüksek çıkıyor nst de 175 180 ve kordon dolanmasından şüphelendi doktorum baktı ama emin olamadı pazartesi sezeryanla almak beklemek istemiyor bu tarz şeyler yaşayan oldumu düşüncelerinize ihtiyacım var 38 bari olsun istiyorum