Girlshey aynıyız sat 26 Eylül 14+3 um ve sabahları ara ara kusuyorum , hala prilam içiyorum ve Dr a beslenemedigimi söyledim zorlama dedi , gaviskon içsem neye yarar elmalar ayvalar kuru ekmek yiyorum sürekli çubuk kraker hala koku çok rahatsız ediyor eskisi kadar olmasada. Daha geçen kustum oturdum güzel de ağladım nezaman gececk yeter diye , geceleri mide ekşimesi den yatamiyorum sabah 5 ağrı ve bulantiya kalkıyorum🤐🤐😔😔 kolay gebelik geçirenler var yanımda hayranım onlara istahlari açık dertleri çok kilo almak😩😩