Az önce tuvalete gittim iç çamaşırımda bir yuvarlak leke gelmiş baya koyu kahverengi. Silince falan herhangi birşey gelmedi idrarımın rengide gayet normal, aranızda yaşayan oldu mu acaba ? 3-4 hafta önce tekrar olmuştu doktorum normal demişti arada olabilir geçmezse gel demişti aranızda yaşayan oldu mu acaba