Beray Bu gün doktora gittim 30. Haftadayim herşey iyi görünüyor az önce iç çamaşırı mda çok az bi pembemsi bi akıntı gördüm neden olabilir kızlar bide sol kasiğim biraz ağriyo
mrshavva Tam bilgim Yok ama burada yazılanlara göre nişanınız gelmiş olabilir o yüzden bir Kadın Doğuma gidin derim