Bebekkkk Mommmmy_ doktor söylemedi mi genelde doktor söylüyor ne zaman geleceğini her hafta çağırıyorlar sanırım
mervemurat16 Mommmmy_ ben 34.cü haftadan itibaren her hafta kontrole gidiyorum sonrasında nst ye alıyorlar
Bahar61-61 Öğleden sonra da nst ye giriş var mı acaba devlet hastanelerinde Ankara bilkente gidiyorum var mı gidip bilen