Esraabbaa Yılbaşından sonra hastanelerden doğum fiyatı alan oldu mu? Ya da muayene ücretleri ne kadar olmuş?
Esraabbaa ErnurBc sezeryan 16 vajinal 20 dediler ilk doğum için geçerliymiş bu fiyatlar, ikinci ve sonraki doğumlar değişebiliyormuş
Esraabbaa ummhnn bu bilgiyi nerden aldınız bilmiyorum ama bugün şahsen sordum sezeryan 16 vajinal 20 dediler
Hl_1126 Benim şehrim Eskişehir. 17 bindi sezeryan. Ocak zammı gelecek demişlerdi 26 bin oldu. Tekrar bi zam gelecek diyorlar bu fiyatın üstüne bile 🤦
ummhnn Esraabbaa benim muayene olduğum klinik medarla anlaşmalı bize sezeryan ve normal doğumu tek paket olarak yaptıklarını söylediler, bizim elimizde olan birşey değil hastanenin belirlediği fiyat dendi