Kızlar 1 saat öncehaataneye gittim 2 cm açıklık var diyip eve gönderdiler sancım düzenli değildi hastanedeyken. Çıktıktan sonra 5 dk da gelen 1 dklık sancılar var geri mi gitmeliyim.. tecrübeli olanlar sancılar nasıl daha kolay karşılanır bu kadar olacağını beklemiyordum