sumeyye19_91 joie tourist modelini kullanıyoruz. Puset ile beraber satılmıyor, ayrı alıyorsunuz ama çok memnunuz biz. Tek elle açılıp kapanabiliyor, çok hafif bir araba. Kucağımda bebeğim varken açıp kapatabiliyorum. Tek eksisi keşke çift yönlü olsaymış. Maalesef tek yönlü. Ama zaten büyüyene kadar puset kullanılıyor. Büyüyünce bebek arabasına geçiyorsunuz, o da zaten dışarıyı seyretmek istiyor. Yani çok farketmiyor ama bana dönük olsaydı yüzü daha iyiydi benim için en azından 🤪 4,5 aylığız. Doktor 5 ayına kadar puset kullanabiliriz dedi, sordum. Ama ben bebek arabasına koydum bir kere küçük kalıyor içinde ama çokta abartı değil 🤪