Eşimle adetten 5 gün önce birliktelik yaşadık ve benim reglim yarınla birlikte 3 gün geçmiş oluyor . Test yaptım negatif bu geç döllenme olabilir mi ? Hayatımda bir gün bile gecikme yaşamadım ilk kez böyle bir durumla karşılaşıyorum ne yapmalıyım sizler böyle bir şey yaşadınız mı ?