tugcemom_ merhaba, ben gittim. İstanbul gop eğitim ve araştırma hastanesinde. Kadın doğuma tahliller için gitmiştim. Kaydım açılınca onlar aradı, çağırdı. 4 hafta, haftada 1 kez oldu. Ebe slaytlar eşliğinde anlatıyor. 4 5 konu başlığı vardı. Aslında çok bilmediğimiz şeyler anlatılmıyor ama tekrar olması faydalı oldu tabii ki. Ama mesela kuzenim Çerkezköyde devlet hastanesinde gebe okuluna gitmişti. Onlar pilates falan da yaptılar. Biz yapmadık, ebelere henüz bunun eğitimi verilmemişti benim hastanede :/