Kızlar öncelikle biraz anlatacaklarım açık olacak ama gebeliğin altıncı haftasındayım daha önceden de bu basur problemini çok yaşadım hatta fissür oldum makatta yırtık hamileliğin ilk ayları gaz sancısı olabilecekmiş fakat daha önceden daha çok yaşayanlar daha fazla hissediyormuş ben 2 3gündür
Tuvalette çok fazla kınıyorum ve çok fazla canım yanıyor ama çıkaramıyorum ve daha çok acımaya başlıyor basurum daha çok arttı tekrar yırtık olmasından korkuyorum bunun bir tehdidi var mı bebek için biraz açık olacak ama neredeyse kaç gündür yediklerim içimde ve bu çok rahatsız ediyor kabız şeklinde başına gelen varsa yardımcı olabilir mi