Eliff60
Eliff60 yok şeker ölçmekten daha az acıtıyor bence. Hiç tedirgin olmayın doktorunuz sizin için hangisi daha faydalıysa onu söyleyecektir muhakkak 🎀 İnsülinin amacı zaten kan şekerini dengelemek vücudun salgılayamadığı insülini vermek.
Sadece şekere bağlı olarak bebekler biraz daha iri olabiliyor benim oğlumun haftası bir hafta önde mesela ama bu vajinal doğuma engel değil dedi doktor. Normalde de 4 kilo civarı olunca riskli bir durum varsa sezaryen yapılıyor.
Bir de şekeri önemsemeyip yediklerine içtiklerine dikkat etmezsen bebeğin kalbi aniden durabilir demişti doktorum. En önemli tavsiyem gebelik diyabetinin hafife alınmaması.
Umarım siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🙏🏻🌸