Benim genetik demirden kaynaklı kansizligim var. Venaturanin demir ilacını kullaniyordum. Hamile olduğumu öğrenince ne olur ne olmaz bırakayım dedim ama bir haftadır da eksikliğini farkediyorum. Sabahları zor kalkıyorum. Kadın doktora ilk dün gittim. Kullandığım ilaçları sorunca demir kullanıyordum ama bir haftadır kullanmıyorum dedim. Olumsuz bir sey olsaydı kullanma derdi herhalde. Bir şey demedi. Bende sorucaktim unuttum.
Sorun olur mu?