Swan97 Kızlar regl olur gibi ama daha şiddetli (uykudan uyandıracak kıvranacak kadar) ağrısı olan var mı benim gibi? İlk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için çok korkuyorum onda da ağrım olmuştu çünkü. Normal mi bu süreç? 5+4 görünüyorum sat a göre
Swan97 Pamuk inşallah her şey normaldir sağsalim kavuşurum inşallah bu sefer bebeğime 🙏🏻 teşekkür ederim cevabınız için