Kızlar özür dileyerek soruyorum bugün kontrolüm vardı hastanedeydim bi sıkıntı çıkmadı şükür 38+3 günlüğüm lavaboya gittim çok sıkışmıştım tam kalkarken birden su aktığını hissettim ama tutamadım çok fazla değildi ama az da değildi . Sıkışmıştım ya farkedemedim mi acaba yoksa bebeğin suyumuydu basına gelen var mı