Sevdeenurr
Dün gece 12de yatışım yapıldı 4gibi suni sancı verilmeye başlandı sancılarım çıkıyor fakat acılmam 1.5 ve rahmim ters dönük durumdaymıs bu arada 39+3 haftalıgım doktorum bugın dedi ki yarın öglene kadr bekleyelim gelmezse sezeryan olur dedi fakat şimdi bana yemek yeme dedi sanaha sezeryana hazırlıyormus gibi bende günümü beklemek istiyorum doktorlar hemen sezeryan dediği için dogrumu söylüyor yanlış mı bilmiyorum napmalıyım 😭😭