Cicek1 Kızlar lütfen yardım eder misiniz 29 haftalık hamileyim ve karnım çok ağrıyor bu normal mi acaba
Tazeanne68 Cicek1 bence Bi gidin doktora sancı da olabilir arkadaşım 25. Haftada tutmuştu sancısı yada protein kaçağı vs de olabilir uzun süredir çekiyorsanız Bi gidin ertelemeyin
gtoptasss Cicek1 benim öyle olunca hemen egzersiz yapıyorum gazlı içecek falan mı içtin bazen ıda yapıyor
Btlbet Cicek1 naptın canım gecti mi ahrışarın.ocakta ywzmıssın ama bende suan 29. Haftafayım aynındurumdayım
Cicek1 ruveyda123 ya ishal yada gaz sancısı gibi bir ağrı ama ne ishalim ne gaz problemim var bilmiyorum